Tuesday, November 6, 2012

Blog Post for 10/30.. Sorry I'm Behind! (T_T)

こにちわみんなさん!今日は10月30日です。明日はHalloweenですよ!あなたは何をなりたいですか?私は学生です。Hahaha (^_^)。今週はハリケーンサンデイに行きました。。。困りますね?わたしのいもとと母はだいようぶでした。We had plenty of candles and we also collected water in plastic containers and some large pots, so we were prepared if the electricity went out. But course we didn't want that! たくさんえいがとテレビのプログラムを見ました。わたしは「Thor 」と 「Captain America」をみました。このえいがは好きじゃないですよ。。。But other than that it was a pretty normal weekend for me. We'll see how the rest of this week plays out.. Maybe we won't have school! ^_____^

No comments:

Post a Comment