Tuesday, October 23, 2012

We've Made It Halfway Through The Semester! :D

Disclaimer: I wrote this out on Sunday, so bare with me.. I didn't feel like updating it for today haha.

こんばんわみんなさん!今日は土曜日です。きのうはいいてんきでしたねえ!はれるでした。私は私のアパトからCCNYまでに歩きました.私は二と半マイル歩きました。コロンビアの学生とこども in Halloween costumes を見ました。私は昼ご飯を食べて図書館に行きました。It took me about an hour and a half to print my Biology chapters... T_T。それからビオロジのチャップターを読みました。私は三階に行って、午後三時から午後五時三分までにいました。

I walked back home but it was much windier and the sun was goin down. By the time I got back home, it was dark, but the trip to and from school was totally worth it because I actually got some studying done! O(≧▽≦)O



じゃね、
ビッキー <3

1 comment: