Tuesday, October 23, 2012

Blog Post for 10/16/12

こんばんわみんなさん!今日は23日10月ですけどこのブロブポスは16日10月です。(^_^)

たくさん人は「コミコン」に行きました。でも、わたしはコミコンに行きませんでした。。。
o(╥﹏╥)o コミコンの週まつ、私は私のアパトにいました。。。私は少し勉強をしました。私もビデオを見せました;「YouTube」は好きです。

わたしのへやの中、本を読みました。The book is basically a murder about a news reporter getting involved in the uncovering of the death of the president's infant son. この本はとてもおもしろいですけどできません。Hopefully I can finish soon because I'm dying to know how it ends, not until midterms are over!


 
じゃね、
ビッキー <3

No comments:

Post a Comment