Tuesday, September 18, 2012

Randonmess... :D

こんいちわみんな!今日は火曜日です。It rained a bit today, but I was home so かさをつかいませ
ん。

For the past few days, 私はま新しいまんがを読みました。まんがの名前破「The Drifting School」。このまんがはシイフイと "horror" です。The 小学校 is transported to the future and it's a lot like the The Time Machine by H.G. Wells (which is an awesome book as well).

Even though I should be studying, I wanted to watch some あにめけど私のインタネドはだめでした。:( イントロとクロシイングは好きです。日本のおんがくはと手絵もいいですよ!Even though I don't know most of the words, since I started taking 日本語、私ちょっとわかります。

このビデオはあにめのイントロじゃありませんが私はそれをたくさん好きです。http://www.youtube.com/watch?v=WgjgACnHuWQ&feature=fvst

Well, I think that's all for now!

Until next time!
じゃね
ビッキー <3

1 comment:

  1. i know how you feel...i HATE when my インタネド wanna act stupid. ざんねん です ね。。。がんばって ください! 

    ReplyDelete